Αναζήτηση

Πώς να διαλέξετε ανατομικά παπούτσια: 4 χρήσιμες συμβουλές

Πώς να διαλέξετε ανατομικά παπούτσια: 4 χρήσιμες συμβουλές

Πώς να διαλέξετε ανατομικά παπούτσια: 4 χρήσιμες συμβουλές

 

Κάποτε, όχι πολλά χρόνια πριν, υπήρχε ο μύθος ότι τα ανατομικά παπούτσια ήταν μόνο για όσους είχαν συγκεκριμένα ορθοπεδικά προβλήματα. Κοινώς, για όσους πονούσαν τόσο πολύ που δεν μπορούσαν να περπατήσουν. Ωστόσο, έχει γίνει πλέον σαφές ότι η επιβάρυνση της σπονδυλικής στήλης, των γονάτων και του αυχένα δεν είναι «προνόμιο» των λίγων. Η πολύωρη ορθοστασία, κάτι που αποτελεί καθημερινότητα για πολλούς εργαζόμενους, έχει ολέθριες συνέπειες στις αρθρώσεις και ήδη μετά από ελάχιστους μήνες μας προειδοποιεί για τις επιπτώσεις της με τους πρώτους πόνους στην πλάτη και τους αστραγάλους.

Η λύση σε αυτό το πρόβλημα δεν είναι φυσικά να αλλάξετε δουλειά και να κάθεστε μπροστά από μια οθόνη υπολογιστή όλη μέρα. Η λύση είναι να αρχίσετε να φοράτε ανατομικά υποδήματα, τα οποία προστατεύουν εξαιρετικά αποτελεσματικά όχι μόνο τα πέλματα αλλά όλο το σώμα από την επιβάρυνση που δέχεται λόγω της ορθοστασίας και του βάρους. Τι πρέπει, όμως, να προσέξετε, για να αγοράσετε το ιδανικό ανατομικό παπούτσι για εσάς;

Τύπος ανατομικών υποδημάτων

Το πρώτο και σημαντικότερο πράγμα που πρέπει να προσέξετε είναι τι τύπο ανατομικών υποδημάτων χρειάζεστε ανάλογα με το πρόβλημα που πιθανόν έχετε και τυχόν άλλες παθολογικές καταστάσεις. Έτσι, υπάρχουν τα ανατομικά παπούτσια για καθημερινή χρήση που παρέχουν τη μέγιστη ανακούφιση στην ορθοστασία και το περπάτημα. Αν πάσχετε από σακχαρώδη διαβήτη, ο οποίος αυξάνει τις πιέσεις στα κάτω άκρα και προκαλεί υπαισθησία και έλκη, θα χρειαστείτε το δεύτερο τύπο ανατομικών παπουτσιών που είναι προσαρμοσμένα, ώστε να προλαμβάνουν την εμφάνιση ελκών. Τέλος, υπάρχει και η ανατομική υπόδηση αρθριτικού τύπου, η οποία ανακουφίζει από πόνους που δημιουργούνται λόγω υπάρχουσας παραμόρφωσης στα άκρα και τις αρθρώσεις, όπως για παράδειγμα το κοινώς λεγόμενο κότσι.

 

Υποαλλεργικό υλικό

Ένα πόδι που βρίσκεται πολλές ώρες κλεισμένο σε ένα παπούτσι, ειδικά μετά από πολύωρη ορθοστασία, έχει την τάση να πρήζεται και να ιδρώνει. Αυτό μπορεί να προκαλέσει ερεθισμούς, πληγές και εξανθήματα στο πέλμα και τα δάχτυλα. Αν έχετε ιδιαίτερη ευαισθησία σε αυτή την κατάσταση, τότε καλό είναι να διαλέξετε ανατομικά παπούτσια, τα οποία εκτός από μαλακά υλικά, όπως το φυσικό δέρμα, είναι φτιαγμένα και με latex, το οποίο προστατεύει την ευαίσθητη επιδερμίδα από την τριβή και αποτρέπει τις αλλεργίες και τα έλκη.

 

Σχέδιο παπουτσιού

Τα σχέδια στα ανατομικά παπούτσια είναι πλέον πάρα πολλά, όπως ακριβώς στα απλά υποδήματα.  Βέβαια, τα μυτερά παπούτσια γενικά δεν υπάρχουν σε μεγάλη ποικιλία, αφού ως σχέδιο δεν μπορεί να θεωρηθεί ανατομικό, όμως μπορείτε να βρείτε εκτός από την κλασική στρογγυλή μύτη και την τετραγωνισμένη. Το τι θα επιλέξετε εξαρτάται βασικά από το γούστο σας, αλλά οι ορθοπεδικοί εξηγούν ότι μπορείτε να φορέσετε και μυτερά υποδήματα, αν δεν έχετε κάποιο υπάρχον πρόβλημα παραμόρφωσης. Αντίστοιχης λογικής είναι και το τακούνι για τις γυναίκες. Αν δεν πρόκειται να μείνετε όρθιες για πολλή ώρα και γενικά δεν αισθάνεστε πόνους στους αστραγάλους, τότε μπορείτε κάλλιστα να φορέσετε παπούτσι με τακούνι μέχρι 5-7 εκατοστά.

 

Προσοχή στο νούμερο

Το να αγοράσετε το ανατομικό παπούτσι στο ακριβώς σωστό νούμερο είναι τεράστιας σημασίας, μιας και πρόκειται για παπούτσια εργασίας που θα τα φοράτε πολλές ώρες και πρέπει να νιώθετε απόλυτα άνετα. Δώστε μεγάλη προσοχή, όταν τα δοκιμάζετε, καθώς το μέγεθος του ποδιού αλλάζει ελαφρά μέσα στην ημέρα. Γι’ αυτό, καλό είναι να δοκιμάζετε τα παπούτσια νωρίς το πρωί και όχι το απόγευμα, γιατί με την πάροδο της μέρας τα πόδια πρήζονται.

Αφήστε το σχόλιό σας
Αρχείο Blog
Filters
Sort
display
Close